Job 27 van 50


Report this listing

Solliciteren



Employer Branding Consulant


Functie

· Je neemt deel aan het opstellen van de operationele doelstellingen en vertaalt ze naar concrete acties en activiteiten om ze efficiënt te realiseren.

· Je plant, organiseert, coördineert en voert projecten/activiteiten uit om ervoor te zorgen dat de doelstellingen worden behaald binnen de gestelde criteria zoals termijnen, budgetten en kwaliteit.

· Je monitort de arbeidsmarkt en analyseert trends om gerichte en effectieve communicatie op te zetten naar potentiële kandidaten met het juiste profiel.

· Je werkt actief mee aan de opmaak van een communicatieplan en implementeert concrete acties in samenwerking met de dienst Communicatie om een coherente aanpak te verzekeren rond Employer Branding.

· Je ondersteunt de deelname aan rekruteringsforums en schoolbezoeken om de bekendheid en aantrekkelijkheid van van het bedrijf te vergroten, waarbij je op regelmatige basis deelneemt aan events buiten de werkzetel om ons werkgeversmerk actief te promoten.

· Je fungeert als expert in EB en ondersteunt interne en externe medewerkers als hun voornaamste contactpunt, je deelt kennis en vormt een link tussen management en teamleden.

· Je blijft op de hoogte van ontwikkelingen binnen het vakgebied, ontwikkelt kennis met betrekking tot de activiteiten van jouw werkgever en je anticipeert op marktontwikkelingen om de geloofwaardigheid te versterken en de dienstverlening te verbeteren.

· Je werkt nauw samen en wisselt informatie uit met verschillende stakeholders binnen en buiten Infrabel om een effectieve EB-strategie te waarborgen.

Bedrijfsprofiel:

Je komt terecht in een divers, dynamisch team waar eigen inbreng sterk wordt aangemoedigd.

Jouw profiel

· Masterdiploma in marketing, communicatie, HR of een gerelateerd vakgebied. (of Bachelor Degree met ervaring)

· Minimaal 2 jaar ervaring in employer branding, marketing of HR.

· Sterke communicatie- en projectmanagementvaardigheden.

· Analytisch vermogen en de vaardigheid om gegevens te gebruiken voor besluitvorming.

· Creativiteit en innovatief denken in het ontwikkelen van employer branding strategieën.

· Nederlandse taal op C2-niveau (specialist) en een functionele kennis van de andere landstaal (op niveau B1).

· Ervaren in het gebruik van toepassingen voor het beheer van HR (SuccesFactors).

  • Verkopers hulp bieden bij merchandisingtechnieken
  • Het schappenplan ontwikkelen (beheer van het assortiment, ...) en overmaken aan het verkooppersoneel
    De toepassing ervan controleren
  • De consumptiegewoonten, omloopsnelheid van producten, gerealiseerde verkoop analyseren
    Een commercieel actieplan opstellen (producten die worden uitgestald, plaats, duur, ...)
  • De plaats van producten bepalen
    Hierover onderhandelen met het afdelings- of departementshoofd
  • De presentatie en de verpakking van producten ontwikkelen en opvolgen (decors, publiciteit op het verkooppunt, ...)
  • De balans van de merchandising opmaken
    Samen met de marketingverantwoordelijke verbeteringen bepalen

Aanbod

Zeer goede verloning

Duur van de opdracht : 6 maanden.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht